Snabb teckning.

Gjorde den här snabba teckningen för att visa min nya favoritfrisyr. En helt vanlig tofs med en extrasnodd precis vid axeln. En sådan där tunn gummisnodd. Älskar det. Har aldrig gillat att ha vanlig tofs, men med den där extrasnodden blir något jag tycker är blaha, på mig, underbart.
 
Det bör dock noteras att jag inte har sådan där volym uppepå huvudet. Mitt hår tillåter inte volym. Såg tofsen på en av de medverkande i senaste säsongen av Project Runway Australia. Jag hittade ingen bild på det, men hon heter hur som helst Cristina. Så tack till dig.

Kommentarer
Postat av: LADY THIRTY

Tjusigt!
Det är sådana frisyrer jag kan sakna med mitt korta hår men snart så kan jag ha håret i tofs iofs bara en liten en men ändå :)

Svar: Tack! Ja, det finns för- och nackdelar med alla längder. Personligen passar jag inte alls i kortare hår, ser inte fram emot den dag då jag blir för gammal för långt hår =)
therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback