God Jul.

Jag och Bekanten hade julafton i lördags eftersom vi inte kommer spendera den riktiga julaftonen tillsammans. På bilden ovan ser ni mina julklappar till honom. Förutom det nere i högra hörnet. Det är till pappa men slog in det samtidigt som Bekantens så lät det ligga med i högen.
 
Bekanten fick hur som helst en skål från Mio. Två gosedjur från Åhléns. Ett dekorationslamm i smide eller vad det kan ha tänkats varit för material. Och slutligen en tändsticksask från Designtorget med en krokodil och en elefant som drar dragkamp på.
 
 
Av Bekanten fick jag girafferna ovan från Åhléns, man bygger ihop dem själv som ett 3D-pussel. Sjukt roligt, ska kolla upp husen som fanns för att få göra fler. En locktång. En ögonskuggepalett med 120 skuggor från eleven. En body mousse som heter pink sugar. Sist, och även minst, fick jag minirussinpaket och en chokladbjörn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback