Bitter.

Jag vet inte hur mycket tid av denna dag jag ägnat åt desperat googlande. Efter vad, tänker ni kanske nu, vad kan vara så viktigt? Jag vill ha ett orange skal till min mobil! Jag har nu kommit till den yttersta punkten vilken säger mig att jag ångrar mitt mobilköp, jag vill i stället gå emot allt jag tror på och ha en iphone. Inte riktgt, men det är inte långt ifrån.

Jag såg ett orange skal, till iphone vad jag förstår, i serien Fairly Legal och jag blev så blixtförälskad. Jag dreglar i princip bara jag tänker på det. Det är så fint att jag nästan avlider. Jag är på allvar ledsen, upprörd och besviken att jag inte har ett sådant fint skal. Jag hittade, förvissso i silikon men jag är ju uppenbarligen desperat nu, några skal som passade optimus 2x men i fel färger, även om chockrosa eventuellt hade varit fint.

Varför är det bara vidriga iphone som satsar på skal? Ja, jag vet att de bara har två modeller och alla andra har tusen modeller, men jag tycker att åtminstone företagen borde satsa på skal till stormobilerna. Speciellt fina orangea skal!!!

Jag hittade ett orange utomlands med en valuta jag inte ens kände igen, det var i princip det enda. Sedan fanns det en del fina, om än inte orangea, från Korea. Jag kanske kan måla mobilen orange? Jag är nästan så nära klippkanten faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback