Väntan är olidlig.

Sitter här med toning i håret. Så många saker kan bli fel med det här. Exempelvis kan hårfärgen bli ännu ojämnare. Det finns också ett visst riskmoment i att jag eventuellt blir rödhårig. Missförstå mig rätt, jag älskar rött hår - på rätt person. Jag har väldigt svårt att tro att jag skulle kunna räknas som rätt person. Spänningen är med andra ord överväldigande...

Hade inte alls planerat in det här, men så hamnade jag framför färghyllan idag när jag var i stan och, ja här sitter jag. Hade tänkt mig att göra det på salong den här gången med tanke på alla mina orosmoment, men jag visste ju att samma sekund som jag nämnde Å som nästa affär att det var just toningshyllan som lockade och att det var kört om jag kom dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback