Trött.

Har sovit fruktansvärt både i natt och igår natt. I natt drömde jag att en kompis till mig var gravid i åttonde månaden, fast hon hade inte berättat något utan jag fick reda på det när jag var på väg in i SVT-huset när hon satt på en marknad utanför och inte gömt undan magen eftersom hon inte visste att jag skulle komma. Jag skulle in på SVT-huset för jag hade blivit efterfrågad som korrespondent till Skavlan. Alltså att jag blivit headhuntad och till slut gett med mig att i alla fall komma på ett möte, fast jag inte ville. Jag cyklade på en lång grusväg på vägen dit och det var åska i luften. Väl inne i huset fick jag springa runt i olika korridorer och träffa olika folk och alla försökte övertala mig att börja jobba där. Den ena människan konstigare än den andra.

Inte så konstigt att jag vakar outvilad idag kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback