Love it!

Jag älskar när skådespelare som är starkt betingade till en serie eller film senare möts i en annan som andra karaktärer. Så hände i The Secret Life of the American Teenager. Ruthie från Sjunde himlen har figurerat lite i utkanten av den förstnämnda serien, och i gårdagens säsongsstart är nästan det första som händer att Ruthie springer på den nya studievägledaren i korridoren. Som spelas av Lucy* från Sjunde himlen. Ruthie ger Lucy en klassisk bitch-look, ni vet när man synar någon uppifrån och ner med ogillande uttryck i ansiktet.

Helt underbart. Är alltid spännande att se hur de löser sådana där situationer. Det bästa är när de gör något roligt av det hela. När de bara låtsas som ingenting känns det så krystat.

Och ja, man kan hävda att det är en dålig serie att titta på. Men herregud, är ju inte direkt så att jag dömer er som kollar på Solsidan, The Family Guy eller How I Met Your Mother eller hur? Eller ja, det gör jag ju förstås...


*Ja, jag vet att det är karaktärernas namn, och att skådespelerskorna har egna namn, men jag försöker hålla det här så enkelt som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback