Älskar vykorten!


Jag avlider nästan så snygga vykorten blev. Jag gillar tygväskan med, men vykorten är verkligen fantastiska. Jag vill tapetsera hela lägenheten med dem. Men så blir det ju inte. Planen är ju att de här ska gå till försäljning. Jag har inga förhoppningar om hur det ska gå, men jag hoppas att det åtminstone finns några där ute som blir lika förälskad i dem som jag är så att de vill köpa. Om inte så... Ja, jag gillar dem ju oavsett - men det  blir ju lite fiasko över det hela om inte en endaste tygpåse eller ett endaste vykort blir sålt. Och det vill jag ju helst inte uppleva.

Nu återstår bara det knöligaste av allt. Att bestämma priser.

Färgerna är uppenbarligen inte rätt återgivna på bilden ovan, men motivet finns även att beskåda
här för en mer korrekt uppfattning. Live är dock färgerna aningens mer "klara".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback