I prefer them long.

Idag var vi två sekunder på Öster och då passade jag på att springa in på Cubus för att se om klänningen jag köpte där på rea och blev helt förälskad i fanns kvar i svart. Det gjorde den tyvärr inte, men den fanns ännu några i orange. Så jag köpte en till orange, ifall den jag köpte sist går sönder. Det var dock lite jobbigt eftersom att jag idag hade just den klänningen på mig, men men.

Jag hittade även en grå långkjol och en långärmad långklänning där inne, två plagg jag letat efter hela våren. Ironiskt att just Cubus skulle komma att bli min favoritaffär på ön med tanke på att jag aldrig brukar vara inne där hemma.

På tal om stan förresten så var jag även inne på Din Sko. Hjälp vilka fina skor, två par har jag inte kunnat sluta att tänka på sedan jag var där klockan tio. Men jag fick inte prova för pappa för att jag redan har så mycket skor. Dumma gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback