Skillnad på stön och stön.

Min granne har porrsex igen. Det vill säga sex där tjejen han är med sett på för mycket porr under uppväxten så att hon tror att man ska skrika så att rösten spricker. Man får gärna ha sina, lagliga, sexuella preferenser men saken är den att våra väggar är inte speciellt lyhörda så när det hörs igenom är det inte på riktigt. Jag påstår mig inte vara en sexexpert, men våra väggar är som sagt väldigt ljudisolerande och i och med att jag sitter här på andra sidan väggen och skäms å hennes vägnar säger ju det en hel del.

Fast vad vet jag? De kanske spelar in en porrfilm och i så fall gör ju hon helt rätt, och så sitter jag här och dömer henne i ett inlägg? När hon bara gör sitt jobb? Fy på mig i så fall.

"Gnällde" inför grannen* på msn:
Jag: Min granne har porrsex igen
("O-sex")grannen: Ahh va orättvist. Det kanske är ett seriöst förhållande nu då?


*Alltså grannen tidigare omnämnd här på aed, inte sexgrannen. Med det inte sagt att den första grannen inte har... Ja, jag avslutar helst inte den tanken, men har full tro på att ni kan lista ut vart den var på väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback