Kärlek.

Jag blir så trött på att blogg.se inte känner någon vilja av att tillfredställa mitt behov till att bädda in YouTube-klipp. till er* Jag får väl ta det i länkform även om det inte alls är samma sak. Det jag tänkt lägga in var i alla fall två variationer på samma ämne.

Nämligen Oskar Linnros och Robyns
Dancing on my own från om med du, samt när Oskar Linnros sjunger Dancing on my own. Den första är så bra och den andra så magisk.

När vi ändå är inne på ämnet kärlek så såg jag idag att den underbara datornörden som var med i Färjan nu är med i Sveriges värsta bilförare. Han som åkte med sin kompis för att kolla på båtar, som hade träffats på ett Mumin-forum, hade gjort lista på godisinköpen och vinkade åt webkameran på Åland. Han är så fantastisk, och hans lika söta tvillingbror är hans co-driver. Jag menar på riktigt, hur underbart är inte det!? Mitt liv kommer, så länge han är kvar, helt kretsa kring det programmet.


*Jag försökte med ett RSA Animate-klipp häromdagen. På riktigt, kolla dem med. Det är så häpnadsväckande hur så "lite" gör så mycket för ett tal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback