Jag undrar dock vad som kommer härnäst. Sikta mot stjärnorna?

Såg att de visst ska spela in Gladiatorerna igen. Jag älskade Gladiatorerna. Eller ja, jag älskade mest Zeke, men det var ju på grund av Gladiatorerna jag fick titta på min drömprins en gång i veckan, så progammet stod högt i kurs det med.

För mig personligen dog dock Gladiatorerna i samma veva som Zekes sorgsamma bortgång. Och att nu, sju år senare, göra ett nytt försök känns långsökt. Men vem vet. De kanske lyckas hitta en ny favorit till mig nu.*

Poängen jag skulle komma till var i alla fall att de måste ju ha Gunde och Agneta som programledare. Det finns inget alternativ. Eller jo, Gunde ensam, Agneta är inte så viktig egentligen. Men vad vore Gladiatorerna utan en pulstafsande Svan? Problemet är att jag antar att det är TV4 som ska ha det så risken att de slänger in Jihde eller Helenius känns överhängande.


*Även om det känns väldigt osannolikt med tanke på att herrarna i det programmet som huvudregel har väldigt mycket mer muskler än vad jag personligen prefererar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback