Ingen Kellog's morgon här inte.

Trött jag blir. Vaknar så klart med huvudvärk som gränsar till migrän. Messenger självuppdaterar sig till den nya versionen, vilken jag inte vill ha, när jag satte igång datorn. Och så hamnade tydligen gårdagskvällens inlägg på förstasidan så jag var dessutom tvungen att börja min morgon med att gå in och radera "Hej, hur mår du?", "Anmäl dig till..." och liknande lika idiotiska kommentarer från folk som på allvar tror att jag tänker klicka på deras länk för att de skrivit* något så uppenbart uppmärksamhetstörstande. Jag skulle skämmas om jag var dem, men vi är alla olika och alla har rätt till sin, lagliga, personlighet - sägs det ju.

Jag tar i alla fall de här tre sakerna som ett tecken på att jag ska försöka sova lite till. Inte för att jag direkt bemästrar konsten att somna om, men jag kan ju i alla fall vila lite.


*Och med skrivit menar jag Ctrl + V:at in kommentaren de använder på alla bloggar de hittar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback