Gäsp.

Jag lyckades så klart väcka mig själv kvart i sju. Så obeskrivligt onödigt. Jag har nämligen ett minimalt fönster att somna om ifall jag vaknar till på morgonen. Och då menar jag verkligen minimalt. Det får i princip inte hända någonting alls, jag kan knappt kolla vad klockan är på mobilen utan att bli klarvaken. Och då menar jag till och med att jag inte ens klarar av att ligga kvar i sängen och bara vara. Jag får direkt myror i hela kroppen och måste upp.

Idag var jag inte tillräckligt försiktig, väldigt onödigt eftersom jag känner att jag skulle behöva sova mer, även om jag som huvudregel aldrig sover längre än halv åtta-åtta. Men, men. Vi har alla våra buggar i hjärnkonstruktionen så nu sitter jag här. För all del seg, men väldigt vaken. Lika bra att ta tag i städandet direkt så får jag ha någon liten vilsession senare under dagen om jag känner att jag behöver det.

Kommentarer
Postat av: Joel

know the feeling... Jag hävdar att det är för att universum vill att vi ska vara vakna. För vi har något viktigt uppdrag att uträtta ;D

Postat av: annuendag

När jag nu sitter här klockan halv tre och har städat, pluggat det jag behöver idag Och har sett det sista avsnittet på en serie är jag villig att hålla med.



Nu har jag nämligen bortåt åtta helt fria timmar framför mig av den här helgen. Inte helt fel! Jag har dock inga planer på att rädda mänskligheten eller så just idag... =P

2011-01-30 @ 14:30:36
URL: http://annuendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback