Finns för all del lika vidriga människor i program som Idol, Talang, X-factor etc. också.

Ibland när jag hamnar på YouTube blir jag väldigt nervös.* Tänk långt fram i tiden när de börjar rota i vår historia och hittar allt skräp som finns där? Alla människor, utan verklighetsuppfattning, som satt igång camen för att visa hur bra de är på sjunga. Ibland vågar de till och med på sig en gitarr eller ett piano.

Det är så sorgligt tycker jag. Visst alla har väl rätt till sina drömmar och så, men på riktigt. Det finns ju ingen gräns för vad det finns där ute på den sidan.

Ja, det är skönt att det i alla fall finns lite bra där ute också. Några som faktiskt anstränger sig. Som man kan titta på utan att få domedagsvibbar. Som de här tre exempelvis:






*För att inte tala om alla bloggare med en systemkamera... Herregud, en till vattendroppsbild och jag vet inte vad jag gör med mig själv.


Kommentarer
Postat av: Joel

Sant... Jag har själv försökt radera mitt namn från min blogg. Tänk om mina arbetsgivare googlar mig? Sådär bra...



(För övrigt är tjejen längst ner i klippen jävligt rolig)

Postat av: annuendag

Fast du visar ju åtminstone att du behärskar det svenska skriftliga språket? Nej, jag förstår; jag blir nervös bara någon kompis hittar hit.



(Gillar dig så mycket när du skriver att du tycker hon är rolig.)

2011-01-20 @ 14:27:10
URL: http://annuendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback