Catching up.

Jag kom idag i kontakt med en person jag inte pratat med sedan jag åkte från ön, så det har gått några veckor. Eftersom vi hitintills umgåtts x antal timmar dagligen i massor av år så har det varit aningens tomt, men saker och ting förändras. Inget man kan göra åt saken. Det är bara att anpassa sig.*

För att då komma till poängen med detta inlägg så kom den obligatoriska "Vad gör du?"-frågan upp i början av samtalet.

Mitt svar: Häller över flytande tvål från en behållare till en annan.

Tre veckor, bortsett från två sms, utan kontakt och det jag gör när han frågar är tvålöverföring. Och jag har inte ens vett att hitta på något som får mig att i alla fall verka lite spännande.

Tur att han gillar mig för mig och därför inte gav upp där och då.


*Jag vet, visst låter jag mogen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback