Bara sett den som miniatyr på senaste.

Jag kom ju aldrig riktigt in i det där facebookandet. Det enda jag använder det till är att då och då skicka en länk om jag inte orkar öppna mailen alternativt skriva något som hade kunnat vara ett sms men jag inte orkade hämta mobilen och slutligen för skriva något till någon som jag egentligen skulle skickat på vanliga mailen men inte orkade logga in på.*

Idag öppnade jag i alla fall upp min profil, och inser att min visningsbild är väldigt ful. Och än värre inser jag att jag inte har något bättre att byta ut den mot. Det där Facebook har då inte medfört något bra till mänskligheten, eller ja. Inte för mig personligen i alla fall. Lat och ful är ju inte direkt världens bästa försäljningsknep.


*Facebook har ju nämligen den fantastiska funktionen att man kan vara inloggad jämt. Och därför slipper det omständiga i att skriva in första bokstaven i användarnamnet samt lösenordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback