Vill inte sova.

De senaste timmarna har jag storstädat toaletten, lagat toalettstolen*, plockat ordning bland skolsakerna, duschat, smörjt in mig i hudlotion som gick ut '09, plockat in disken, druckit tre stora glas vatten, sorterat tvätten inför tvättningen i morgon, gjort en inbakad fiskbensfläta av det blöta håret och lite annat smått och gott.

Kombinationen av att inte vilja plugga samt en total ovilja att gå och lägga mig leder minst sagt till en hel del hushållsarbete för mig. Frågan är bara vad jag nu ska hitta på för att slippa att gå och lägga mig.


*Ja, alltså. Jag försökte själv utan att lyckas, sedan ringde jag pappa och på några sekunder hade han lokaliserat vad jag behövde göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback