To sexy for my... Nej.

Trodde, naivt nog, att svullnaden och de torra områdena skulle vara borta idag. Men icke. Ringde till vårdcentralen och ska, om hundra år när apoteket öppnar, knata och köpa salva mot allergiska reaktioner. Kan nämligen vara så att det är min nya ansiktscreme som åstadkommit denna vackra uppsyn jag nu drar runt på. Det skulle eventuellt även kunna vara uppstarten på ögoninflammation.

Vilket av det spelar mig egentligen ingen roll eftersom båda förmodligen kommer innebära att jag ser ut så här ett tag. Men hoppas ändå i slutänden att salvan hjälper så att jag inte köper den i onödan.

Jag skulle för all del kunna lägga ut en bild på eländet, men både för ert och mitt psykes skull låter jag bli. Varsågoda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback