Spännande nyhetsuppdatering!

Allergitabletterna har verkligen gjort mirakel med ögonsvullnaden.* I princip helt borta nu. Är däremot röd, öm och extremt torr fortfarande. Men det överlever man det också.** Var förbi apoteket idag för att se om de hade någon kräm mot extra torr hud.

Hittade någon parfymfri historia som jag testade när jag kom hem. Aj, aj, aj vad det sved på alla de röda och torra ytorna. Det har i alla fall slutat nu och jag känner mig faktiskt mindre torr. Hoppas det inte förvärrar situationen igen nu bara.

Spännande, eller hur. Välkommen till min vardag.


*En mening jag inte trodde att jag skulle komma att skriva någon gång i mitt liv.
**Ta i trä. Det kanske är någon ny "dold folksjukdom" jag råkat ut för. Hujedamig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback