Konstigt nog stör det mig dock inte.

Det är väldigt ironiskt att jag som avskyr att ha massa "tingel tangel" för tillfället har en fönsterkarm som ser ut så här. Men på något sätt så gillar jag det ändå. Det får det inte, som i vanliga fall om det är saker framme, att krypa i kroppen på mig. Nu lär jag istället bli tokig sedan när mitt tavelprojekt är avslutat och sitter uppe på vägen. Fast ja, det lär det ju knappast göra förrän nästa gång pappa varit här så det kan dröja.

 

Över lag kan det dröja tills det blir klart. Det är inte så lätt som man skulle kunna tro att komma på passande motiv. Eller ja, svalorna och ljuskronorna var givna. Liksom korsörhängena när jag väl kom på dem. Tror dock att nästa blir nyckel och nyckelhål. Eller möjligen en prinsesskrona. Eller båda två. Eller ingen av dem. Eller en jordglob. Som sagt. Det tar lite tid. Dessutom skulle det ju verkligen behövas en med skor på.

 

Och ja, ljusstakarna är aningens snea, men om man ställer dem rätt syns det inte. Så det här är alltså bara ett lysande exempel på hur knasigt det ser ut när de inte står på rätt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback