Förresten!

Blev helt till mig när jag hamnade på aftonbladet.se och såg att Markus Larsson livechattade* under programmets gång. Tänk om man hade skrivit något och han hade svarat... Nej, jag kan inte ens föreställa mig det.

Undrar om han skulle hinna bli kär i mig till den 14:e?


*För all del kan jag tänka mig att det är sällan just chattning sker o-live. Jag får nog maila Malou och hennes Efter tio för att höra efter. Hon är ju så framskriden när det kommer till det tekniska. Bara för något program sedan hade hon ju till exempel berättat om fenomenet Facebook såg jag på Schulman Show. På Facebook kan man tydligen kan samla på sig vänner och skriva triviala saker. Och dessutom ta bort någon man inte vill vara vän med längre. Ja, det är lite "soluppgång på savannen"-magi över det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback