Ett väldigt intressant inlägg.

Idag känns det som om någon har stuckit in en sådan där baksticka* i min hjärna och lite då och då, när andan faller på, rucklar lite på den. Inte världens bästa förklaring, men det är i alla fall inte skönt.

Igår när jag lagt mig så fick jag en snilleblixt. Jag ska göra fler tavlor i svale-stilen och sedan hänga upp dem i något slags mönster över min säng. Exakt vad för mer motiv det blir vet jag inte. Men jag är åtminstone ganska säker på att nästa blir en ljuskrona. Sedan funderar jag även på fjärilar, någon slags sko, kanske en tjejprofil och lite sådant. Men vi får se vad som händer. Med andra ord om jag verkligen lyckas hålla igång det här så länge att det blir färdigställt. Mitt intressespann är ju aningens kort. Treåringar orkar som huvudregel göra saker längre än vad jag står ut.


*Jag vet inte riktigt vad de verksamma kallar redskapet. Men en sådan när lång metallpinne man sticker ner i exempelvis bröd för att se om det är färdiggräddat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback