En bild säger mer än tusen ord..?

Jag har lovat Picks att försöka ordna en målning till henne, så när jag springer på inspirationsbilder så sparar jag adressen i mail till mig själv så att jag ska kunna hoppa fritt mellan datorer*. Det lyckades bli lite... oturligt  med rubriken på meddelandet och första länken i det.**


*Externa hårddiskar, internetbaserade sådana, etc. är så 2010.
**Och för alla efterblivna där ute, totalt oförmögna att förstå att man kan skriva saker "på skoj", kan jag meddela att jag självklart inte tycker att Picks är billig. Jag har sett henne köpa kläder på något annat ställe än H&M och Gina minst... tre gånger. Ja, två i alla fall. Alldeles säkert en gång. För massor av år sedan. När det var rea. Ja alltså, 50 % av reapriset-rea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback