Det har varit väldigt ansträngande för hjärnmusklerna idag. Not.

Idag har jag städat, sorterat papper och duttat. Som jag har duttat. I flera lager har jag duttat. Jag har duttat tills jag trodde att jag inte klarade av att dutta mer. Och till och med längre än så har jag duttat. Det finns risk för att jag i framtiden kommer lida av arm-dutt.


Ja, som ni kan se var papperssorteringen minst sagt befogad. Hade kört med "lägga allt på en hög"-systemet sedan i somras. Nu är dock 2010 i ordning och ny pärm påbörjad för 2011. Spännande, eller hur?


Dutt. Dutt. Dutt. Dutt. Dutt. Dutt. Väldigt fantasilöst, men med tanke på hur oerfaren jag är med penseln är jag ändå nöjd med huden. Alltid något.

Kommentarer
Postat av: picks

den andra bilden får mig att tänka på skolavslutning och lila syren-häckar...

2011-02-08 @ 23:04:06
Postat av: Gotland

Nej, den blev inte speciellt spännande den där. =( Men man kan inte lyckas varje gång!

2011-02-08 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback