"Once you go black, you don't go back."

Ja, huruvida det som står i rubriken är sanning eller inte har jag ingen aning om. Jag vet därmot att när man gått till android återvänder man aldrig. Och det här säger jag efter fyra dagar. Det finns en hel värld där ute, visste ni om det? I've become a believer.

Och eftersom att det finns ihopkopplingsmöjligheter till Allt, då även twitter, tänkte jag försöka ge det ett försök till, varför nykomlingen till höger poppat upp. Jag vet inte alls om det är något för mig, men eftersom jag kommit på mig själv med att bli lat när det kommer till inloggande på publishme.se tänkte jag åtminstone ge mig på det igen för de små korta sakerna i vardagen jag känner ni behöver bli upplysta om. Ja, nu lär väl inga sådana uppstå längre för att jag ordnade det här. Men vi får se. Om ni har tur, och orkar vinkla ögonen lite åt höger när ni ändå tittar in här, kan ni alltså ha möjligheten att få njuta på än fler nivåer av min fantastiska glans.

Nu ska jag återgå till att göra annat medan jag har dåligt samvete för att jag inte fått de 500 ord som ska vara inlämnade på måndag skrivna än. Hur lång tid jag haft på mig? Sedan i tisdags... Men jag gjorde 250 i morse så tar nästa 250 i morgon så är jag färdig. Att hålla på och göra saker och ting i ordning i god tid är för töntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback