Irriterande.

När vi ändå pratar musik måste vi ju prata Spotify. Deras omorganisering av gratistjänsten gör mig arg. Av en enda anledning. Jag skulle uppgradera till premium eftersom jag skaffat ny fancy mobil där man kan lyssna på det. Jag segade dock med det så innan jag hann göra det hann de gå ut med nyheten att gratistjänsten skulle begränsas.

Därmed hamnar jag i statistiken för personer som skaffar det för att gratistjänsten blev hårdare reglerad. Fast det inte alls var därför jag skaffade premium. Så himla surt på ett principiellt plan.

Sedan folk som skriker att det är hemskt vad Spotify genomför. Väx upp. 49/99 kronor i månaden för fri tillgång till i princip all världens "erkända" musik på en väl fungerande plattform är inte dyrt. Bortskämda snorungar är vad ni klagare är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback