Har jag nämnt att jag är en klantmaja?

Har haft storrensning av en garderob och min hall idag. Två ställen som senaste veckan kommit att bli allmän avlämningsplats för allt jag haft i händerna vid passerandet av nämnda områden. Det gick hur bra som helst. En överfull stor pappkasse full med skräp, framför allt gamla papper, och ett helt garderobshyllplan ledigt att lägga nya saker på.

Ett litet problem nu när jag skulle sätta mig med sista inlämningsuppgiften dock. Den inlämningsuppgiften som endast utgavs i pappersform och därmed inte finns att tillgå på internet. Jag hittar den inte. Puts väck. Med största sannolikhet lyckades den på något vänster åka med i skräpkassen. Så lyckat.

Jaja, jag får vänta till i morgon och höra av mig till någon annan på kursen och se om de kan ge mig uppgiften. Frågan är bara vad som är lämplig tid att ringa efter valborg, ifall de varit ute i kväll menar jag. Ja, det är ju morgondagens bekymmer det.

Suck. Att jag ska behöva vara så klantig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback