Veckans hitintills mest fascinerande SMS-konversation. Alt.: Nej, mitt liv är inte alls sorgligt! *räcker ut tungan*

Jag: Är det bara jag eller är all plastfolie värdelös efter den vi hade på jobbet i somras? Tycker ingen fastnar, ens mot glas.
Hon: Haha ja så är det faktiskt! Vi får köpa lite storköksplast helt enkelt.
Jag: Ja, vi kan dela den så kan jag bygga om våra existerande hållare så det går att riva av plasten!*
Hon: Det låter som en plan!


*När vi beställde ny plast var den som kom bredare än den vi hade innan och den kom utan hållare. Så jag lekte Hajk eller något och klippte och klistrade så att den gamla hållaren kunde användas till den nya så vi kunde riva av den. Det var inte vackert, men väldigt funktionellt.**
**Ett motto jag i övrigt inte lever mitt liv efter. Herregud, ni har väl sett vissa av mina skor.

Kommentarer
Postat av: Joel

Jag har försökt läsa texten tre gånger men somnat varenda gång mitt i... Intressant var det ja ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback