Bikt.

Nu tänker jag skriva något som säkerligen får alla moraltanter där ute att tappa tekoppen i golvet. Jag är lite kär i Nemo. Jag har alltid hyst en svaghet för sådana pojkar. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, det ligger i karisman de utstrålar. En karisma jag är väldigt, väldigt svag för. Uppenbarligen eftersom vi pratar om en pojke som dricker och ligger i TV. Men det är något med det där leendet, självförtroendet och utstrålningen som jag inte kan stå emot. Kungarna av Tylösand har därför kommit att bli min nya drog. I alla fall de delarna när han är med i rutan. Herregud, jag såg till och med Debatt igår...

Är det inte onsdag snart?



Och innan du, eventuellt, skriver något nu Picks, vill jag att du tänker tillbaka på hur stöttande jag varit i din Idol-Erik-grej. Kommer du ihåg att jag till och med drömde att jag för att bli "storbloggare" för Katrin Zytomierska ställde som krav att du skulle få träffa honom? Jag vill att du fokuserar på den tanken innan du skriver.

Kommentarer
Postat av: picks

varför skulle jag av alla människor döma dig? som faller för mc-killar och idoler? jag såg förresten det där i onsdags :) (another confession!)

2010-09-25 @ 17:33:06
Postat av: Gotland

Mest var det på skoj (och för att påminna om hur fantastisk jag är som ställer upp så för dig i mina drömmar =)), men även lite på grund av själva kategorin av människa.



The Crew ska ju ut idag efter festen och läste att han var i Östergötland och skulle ut i Lkpg eller Nkpg; informerade Lo om att jag skulle bli bitter om de såg honom om han hamnade här. =P

2010-09-25 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback