Är nog lika bra att jag går och gräver ner mig.

Anledning nummer ett:
Finland: Det är ditt fel att jag flyttade til Malta!
Jag: Va?
Finland:
http://annuendag.blogg.se/2010/october/truth-hurts.html Ditt fel om jag flyttar till Thailand
Jag: Meh!
Finland: Jag ska starta en organisation för folk som flyttar pga dig. Måste finnas mängder av potentiella medlemmar.

Anledning nummer två:
Picks: O förresten, den långörade igelkotten var underbar! En sån skulle du kunna vara om du var djur, extremt taggig men ändå söt och ofarlig. Jag kan likna dig vid en ros också!

Visst låter jag som en fantastisk person? Jag har sagt det förr och säger det igen: Picks får inte skriva min kontaktannons. Och det får inte Finland heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback