(U), G, VG.

Föreläsaren som rättar vår senaste inlämningsuppgift yttrade idag följande:

"Ja, uppgifterna började jag gå igenom igår men jag märkte att jag behövde en dryg timme per inlämnat arbete så det kommer åtminstone ta två arbetsdagar innan jag är klar med dem, det kommer alltså dröja ett tag än innan de är redo att lämnas tillbaka."

Max antal sidor vi fick lämna in var 3 sidor. Med 1,5 punkter i radavstånd. Så ni kan ju själva se framför er hur mycket text det är per inlämnat arbete. Och det tar henne 1 dryg timme. Hon har för all del dyslexi, men tro mig, det är inte därför. Hon har nämligen ett fyrfärgsöverstrykningspennsystem.

Jag kände att chansen för ett G på uppgiften var liten redan innan tidsinformationen, den här människan är nämligen känd för att underkänna hela årskurser på hennes inlämningsuppgifter. Och nu? Det känns sisådär. Vi fick VG på förra, som en annan föreläsare rättade, och jag fick G på min inviduella, av den här föreläsaren - Grattis till mig!, så ett U på den här är väl å andra sidan perfekt så har jag täckt in hela betygsskalan.

Och om vi skulle klara oss på den här så finns det trots allt ytterligare 2-3 uppgifter att få U på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback