Så gott som vetenskapligt bevisat.

Microminuterna måste vara långsammare än vanliga minuter. Det kan inte vara som det bara känns när man står i microrummet och väntar på att två minuter ska passera. Idag när jag skulle värma här hemma ställde jag nämligen micron på tre minuter. Under de tre minuterna hann jag plocka in disken, plocka fram sallad, duka fram, mata fiskarna, leta efter limepepparen och diska tre glas.

Nog för att jag är superwoman men så snabb är jag inte att jag klarar av det på tre vanliga minuter. Därav min slutsats att microminuter faktiskt är långsammare och att det därmed inte är inbillning när det känns som om livet rinner ifrån en samtidigt som matlådan snurrar runt där inne.

Vilken tur ni har som har mig som delar med mig av mina fynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback