Modebloggare titta hit!

Jag skulle till grannen och hjälpa honom med en reklamgrej* och jag var lite i senaste laget så när jag innan stod i duschen och skulle raka benen, för att slippa behöva göra det i morgon bitti, så var jag inte jättenoga. I alla fall så märker jag nu när jag kom hem att jag missat en tre centimeter tjock "rand" på smalbenet. Så allt är jättelent förutom den här stubbranden. Väldigt erotiskt.

Jag hoppas verkligen att jag kommer ihåg att raka bort den i morgon för det känns inte jättefint att gå runt med en stubbrand genom strumpbyxorna. Fast vem vet, det kanske blir trend ifall jag går så? Tänk att få vara refererad till som "hon som startade stubbranden genom strumbyxorna-trenden". Vilken dröm.

Kommentarer
Postat av: picks

haha det där hände mig förra veckan fast under armarna. jag hade nämligen rakat bara ena armhålan. jag tyckte väl att det var en tjej som tittade lite konstigt i duschen efter träningen...

2010-10-15 @ 10:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback