Jag säger inte att det är så, men det här inlägget är så fascinerande att det kan komma att skapa världsfred.

Det känns som om jag har ett sår i halsen. På högra sidan, och det går upp på bakre delen av tungan. Jag vet, det låter hur sexigt som helst men jag är inte alls på humör idag så jag tar inte emot nya kunder.

Skämt å sido så gör det fruktansvärt ont. Jag måste liksom samla mig inför varje gång jag ska svälja, nej inga nya kunder skrev jag!. Så lite hosta på det. Det är perfekt. Precis så jag önskade att spendera min torsdagskväll. Framför allt ska det bli spännande att se hur jag ska lösa tandborstningen eftersom jag inte kan öppna munnen speciellt nämnvärt mycket.

Uppenbarligen är jag trött, på grund av mina redan existerande kunder så klart, så jag gör nog bäst i att försöka mig på tandborstningen för att kunna krypa till sängs. Jag kan för all del rent fysiskt krypa till sängs utan att borsta tänderna, men rent psykiskt är det inte ett alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback