Feed my ego.

Jag kände att jag behövde lite uppmuntran så jag skickade ett sms till en jag känner och frågade vad det bästa med mig var. Jag censurerade bort valda delar av svaret i sedlighetssyfte:

"Jag tycker du är rolig, omtänksam och intelligent! Kreativ och duktig.
[...] Sen att du tycker om kläder!"

Jag tycker det var ett fint avslut det där med kläderna. Att han satt och tänkte igenom mina bra egenskaper och inte glömde delen om att jag gillar kläder.

Och nej, det här publicerar jag inte alls för att på sätt och vis väga upp mot min offentliggjorda taggighet och förmåga att få folk att vilja flytta iväg långt, långt bort. Icke!


Kommentarer
Postat av: picks

meh! du vet ju att jag tycker du är cool och har bra smak. och ingen av flyttarna hade något med dig att göra att du kom längre och längre bort var snarare något negativt med dem! =)

2010-10-24 @ 18:04:39
Postat av: Gotland

Ja, jag vet. Men det var för "roligt" för att låta bli att skriva =) Och för finland så var det ju en aha-upplevelse och gav honom en syndabock för hans tvivelaktiga beslut att flytta till Malta =)

2010-10-25 @ 10:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback