3 in 1. (Inte att förväxla med Spice Girls "2 become 1".)

I morgon är det dags för mig att ta mig i kragen och gå till skolan. Missat både igår och i måndags. Inte bra alls. Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas komma iväg i morgon dock, men det får gå helt enkelt. På något sätt. Att missa så mycket timmar jag gjort är långt ifrån okej, å andra sidan har det inte direkt varit ett alterativ att vara i offentligheten de senaste dagarna heller. Lite åt moment 22-hållet med andra ord. Eller kanske inte alls. jag vet inte, jag har aldrig läst boken eller riktigt förstått upplägget över det där mer än att det ska visa på något slags cirkelsamband. Oavsett vad det nu kan kallas ska jag till skolan i morgon. Redan sagt det till en som hörde av sig och undrade vart jag var. Visserligen skrev jag samma "jag kommer i morgon" till en i måndags, så helt skottsäker är ju inte frasen.

På tal om något annat så har jag fått ett myggbett. Det ser ut och kliar som ett myggbett i alla fall, men jag förstår inte hur jag kan ha fått ett nu. Är det inte för kallt för myggorna? Desstuom har jag ju inte varit ute idag så ifall det nu är ett myggbett så innebär det ju att jag har en mygga här inne. Om jag inte har myggbett så innebär det att jag har något annat oidentifierat djur här inne. Så jag hoppas på mygga.

Och på tal om äckliga djur så hittade jag i förrgår en spindel här i min lägenhet. Lite drygt tre år klarade jag mig utan att uppmärksamma en endaste liten spindel i min lägenhet, men nu är drömmen alltså krossad. Nu kan jag ju inte inbilla mig att de inte finns bara för att jag inte sett någon längre. Å andra sidan jobbar jag ganska hårt på att intala mig att spindeln kom från frukterna eftersom att jag såg den precis efter jag skurit apelsin. Att spindeln alltså inte tillhörde ett crew som hänger i min lägenhet utan att den bara hade åkt snålskjuts från affären. Ja, så var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback