Not one of my finest moments.

Vi har alla säkert haft tillfällen då hissen inte lyckats ta sig hela vägen upp. Ja, till och med jag. En personlig favorit inom det området är för några år sedan när jag och en kompis var på Lindex och kollade på accessoarer. Helt plötsligt började det spelas musik och vi kunde för våra liv inte komma på varifrån ljudet kom.

Vem av oss det var som hörde det först minns jag inte, men vi blev i alla fall övertygade om att det kom från stället med halsdukar. Så vi stod båda och "lyssnade" på halsdukarna för att se vilken det var som lät, övertygade om att vi var med i dolda kameran eller något.

Till slut lyckades hissen dock leta sig upp till översta våningen när det slog mig att halsdukarna spelade samma melodi som den jag hade som ringsignal. Och vid det här tillfället blev ett plus ett två och det var, tro't eller ej, inte halsdukarna som spelade Britney Spears utan det var min mobil som ringde.

Kommentarer
Postat av: picks

HAHA! =D

2010-11-02 @ 21:06:19
Postat av: Mohammed

Vilket snille!



Jag vet, det var riktigt snällt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback