Mobilpratarklotter.


Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, det här är nog något av det sjukaste jag varit med om. En liknande bild fick jag ritad i bläck på min arm för några år sen. Håller på att få upp den på nätet. Återkommer när jag fixat det!

2010-11-22 @ 09:28:56
Postat av: annuendag

Oj, vad lustigt. Här satt jag och trodde att jag var originell =)



Ska bli spännande att se, inte minst om du menar bläck som i bläckpenna, eller bläck som i tatuering.

Postat av: Robin

Tyvärr är det inte hardcoreversionen. Hade dock en tanke om att gadda det. Då skulle nog iofs en del justering av designen behövas...



http://oi53.tinypic.com/rm77dt.jpg

2010-11-23 @ 07:58:37
Postat av: annuendag

Personligen är jag i nästan alla fall emot tatueringar, så att det "bara" är bläck är inget som stör mig =)



Sedan får så klart alla göra vad de vill med sina kroppar så länge det är lagligt. Men ja, fanns vissa likheter.

2010-11-24 @ 08:50:58
URL: http://annuendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback