Heterosexuella pojkar alltså...

Jag: Då kan vi gå vidare till dagens verkliga problem. Ska jag ha på mig klackade skorna jag längtat efter att få ha sedan i våras och därmed riskera att dö av smärta innan jag hunnit halvvägs för att det var jättelängesedan jag hade klack, eller ska jag ta de vettiga skorna utan klack?
Han: Och det behöver du ens fråga mig?
Jag: Nej. Men jag hoppas varje gång att du för en gångs skull ska stå på min sida och ge mig det jag vill ha.
Han: Ja det gör jag ju, jag tycker inte du ska gå runt och ha ont och slita på fötterna och knäna med oergonomiska skor utan anledning
Jag: Vadå utan anledning? De är snygga!

Det här var alltså samma person som inte tycker att en klädkris är någon kris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback