Aningen... groggy.

Natten till idag drömde jag en underhållande dröm, speciellt en del med en av bipersonerna var rolig. I mitt halvvakna tillstånd tidigt, tidigt i morse kom jag på att jag skulle skriva ett sms och lägga i utkast för att komma ihåg drömmen när det var dags att vakna på riktigt. Detta så att jag kunde berätta för personen i fråga. Hade helt glömt bort det här, men kom på det nyss och öppnade smset. Så här står det

"Japp med hans nummer, blev förskräck tog villabala. Gjorde alltid så men inte på lera år. Pappa ringdevar en idiot, d skjutsade hem."

Jag gillar att jag i mitt, uppenbart mer sovande än vakna, tillstånd ändå tog mig till att sätta ut kommatecken.. Vad jag drömde om låter jag er fantasi få bestämma.

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Haha, jag fattar inte hur man kan älska att läsa en massa gammalt, jag blir nästan provocerad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback