Tio dagar kvar av helvetet. Sedan: livet tillbaka?

Nej, klart jag inte vill flytta till Tornby. Herregud. Dessutom kom jag på att ICA MAXI inte alls är bra, deras frukt och grönt är under all kritik.

Klockan är 14 och har jag hunnit med alldels för mycket för att det borde vara genomförbart hitintills idag. Vilket så klart är bra, men jag känner mig ganska utsjasad. Dessutom märkte jag att jag började skriva sarkastiska kommentarer till idiotiska påståenden vissa hållit sig med på uppsatsrelaterade saker. Alltså är det dags för en paus. Jag tänker mig någonstans kring 20 minuter, det borde jag kunna ta utan att gå under av dåligt samvete för tidsslösande. Speciellt om jag under dessa viker tvätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback