Svårt. Mycket svårt.


Den här jeansjackan är från... jag vet inte, en väldans massa år sedan. Tror pappa hittat den när han rotat omkring någonstans eller så. I alla fall så såg jag den sist jag var på ön och kunde inte bestämma mig för om jag tyckte den var jätteful eller inte. Tog med den hit för att göra en nogrannare bedöming.

Idag testkörde jag den när jag var till affären. För att se hur det kändes. Och jag vet inte jag... Är väldigt kluven. Å ena sidan tycker jag det är avskyvärd, å andra sidan så tycker jag att den nog är tillräckligt bra för att kunna ha den, i alla fall för sådana ärenden som att åka till affären, kanske till och med på stan.

Är inte ofta jag inte vet vad jag gillar respektive inte i klädväg ska ni veta - så det här är allvarliga saker.




Kommentarer
Postat av: picks

jeans-jackor is the shit! och laxrosa skärp :)

2010-05-19 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback