Livlig fantasi.

Jag har väldigt svårt för att äta banan offentligt, jag blir helt enkelt paranoid och känner mig iakttagen. Samma med Piggelinglassar. På grund av den snuskiga aspekten. Självklart förstår jag att det näst intill bara rör sig hjärnspöken, men logiken vinner inte alltid.

 

Jag samtalade om ämnet med en manlig bekant häromdagen och han tyckte att jag var konstig, speciellt gällande bananen. Han tyckte att om det var så att jag fick snuskiga associationer vid bananäting borde jag kolla in en porrfilm eller så för att se hur det ska gå till. Piggelinen kunde han förstå, förutsatt att jag inte är en sådan som biter glass det vill säga.

 

Jag förstår inte hur man inte kan få snuskassociationer av bananer, det är ju en av de mest universiella liknelserna med det manliga könsorganet.

 

I alla fall så hade jag med mig just banan till skolan idag, en rejäl en, rejäl som i grov. Det gjorde det hela mycket, mycket värre. I like them small.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback