Nyhånglad.

Efter veckan som varit är jag helt dränerad på kraft, ork och vilja av psykisk karaktär. Kände att jag behövde gå av mig veckan - det tog några timmar.

Väl hemma kom jag på att jag glömt utföra ett ärende jag var tvungen att utföra idag och eftersom att jag är en daredevil bestämde jag mig för att ta cykeln*. Var en isbit som hade suttit och smält, och sedemara fryst, i mitt lås så jag fick börja med att bli väldigt intim med det. Skönt med lite action - speciellt som jag suttit och haft låten nedan på repeat under många timmar i veckan.

 


*För att vara helt ärlig känner jag mig manlig när jag cyklar i väglaget som råder nu. Som att jag är cool, tuff och modig precis som de stora pojkarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback