Nya favoritfrisyren.


Det börjar närma sig den där tiden då det är dags att skriva på ett kontrakt där man förbinder sig att tvätta händerna varje gång efter att man har varit på toaletten, inte tillaga möglig mat och inte heller peta i näsan.

En annan grej är att jag måste ha uppsatt hår. Något jag inte gillar. I alla fall inte offentligt. Hemma är det ett krav för överlevnad, men i övrigt finns det en anledning till att jag har långt hår. Det är fint att ha utsläppt helt enkelt.

I alla fall så kom skapelsen ni kan se här bredvid som i en dröm till mig. Eller alltså, det var väldigt tidigt på morgonen när jag skulle tvätta - så det kändes som om jag ännu låg i sängen och drömde.

I alla fall så gillar jag den.











På den här bilden ser man för övrigt ganska tydligt vissa... nyansskillnader i mitt hår.

Och när vi ändå är på ämnet: Jag har lovat mig själv att låta mitt hår vara i fred åtminstone tills i höst... Jag har redan börjat snegla lite på toningar för att få tillbaka det riktigt mörka jag hade innan den här toningen jag har i nu började försvinna.

Det kommer med andra ord bli en lång vår och sommar.








Så här, och även mörkare, har det varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback