Äntligen.


Jag har, sedan i höstas, letat efter de perfekta boxarna till min hyllgrej. I förrgår när jag var på stan såg jag, till min förskräckelse, att Tiimari hade utförsäljning eftersom att de skulle läggas ner.

Gick in en sväng och där stod de på en hylla. De perfekta boxarna. Med 50 % rabatt. Exakt hur perfekta de var upptäckte jag faktiskt inte förrän när jag igår packade upp dem: de sattes ihop med knappar. Hur coolt som helst.

I alla fall. Nu är jag helt plötsligt lite osäker på vart någonstans jag ska placera dem. Tanken har från början varit att de ska ersätta den egenhändigt utsmyckade kartongen, den gröna med gubbar på.* Problemet är att då syns inte detaljerna så bra. Ett dilemma när det är som värst.


Mina nya boxar matchar för övrigt det gula i min väggrej alldeles perfekt.



*En skokartong inklädd i presentpapper med några av mina favoritfigurer på som jag fick i present av Picks förra året.

Kommentarer
Postat av: picks

gav jag dig en skokartong i present?!

2010-03-20 @ 13:53:08
Postat av: gotland

Ja, minns du inte det? Storlek 45 om jag inte missminner mig.



Nej, det som du gav mig är meningen att syfta på pappret. Är väl lite diffust skrivet, men förhoppningsvis läser inte Ingrid det här. Man får liksom läsa egenhändigt utsmyckad och pappret för sig och tillsammans.

2010-03-20 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback