Sover inte ensam längre.

"Oj, vad kul" kanske ni tänker nu. Att det är därför jag inte syns till eller hörs av*, för att jag har hittat någon att dela liv och säng med. Men så är inte fallet, nej jag har bara idag gjort mig en kinestetikrulle. Hemmabygge av hög rang gjord av täcke och lakan inhandlat på Jysks rea. Ja, ni får skratta åt mig. Lillebror har redan gjort det, möjligtvis håller han ännu på.

Nej, okommunikationen består helt enkelt på jobb, sommar, upptagenhet och njutning av att äntligen inte behöva sitta med datorn 24/7 vilket var läget andr.a halvan av våren med uppsatsen. Och mobilen, ja. Den är väldigt sällan där jag är. Svårare än så är det inte.

Nu längtar jag i alla fall efter att få provsova med min korv!

 


*Mobilledes alltså för sådana berörda personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback