Kinkiga med detaljerna.

Jag tänkte skriva ett inlägg om det här, men eftersom att det ändå kom upp i en MSN-konversation behövde jag bara klippa, klistra och korrigera lite. Väldigt najs.

Han: Men tapetserar du själv?
Jag: Varför är alla så kinkiga med de exakta detaljerna kring tapetseringen och vem som gör vad?
Han: För att du skrev att du målar och tapetserar osv. Och med tanke på att du enligt egen utsago aldrig nånsin skulle kunna lära dig laga punktering så känns det inte som om du tapetserar själv heller.
Jag: Okej då. Pappa tapetserar och jag hjälper till och är ansvarig för att tvätta bordet mellan våderna. Eller jag var det igår i alla fall, idag var det Lillebror så jag kunde måla listerna och det igen.

Målningen har jag faktiskt gjort helt själv från början till slut! Förutom att ta bort dem från väggarna alltså, och sätta tillbaka dem kommer jag inte heller göra - men allt däremellan är all me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback