In Love.



Idag när jag kom in på Scorett såg jag nästan ögonblickligen de här skapelserna. Först tänkte jag: blä. Sedan tänkte jag: fast... Sedan tänkte jag: måste ha!.

Dock inte tillsammans med en kort hemmasommarkjol och bara ben. Är trots allt vinterskor.

Nu till det stora problemet: Jag kan inte gå i dem. Var evigheter sedan jag gick i klackar och de där skorna har ordentliga klackar. Jag vill egentligen ha dem i morgon, men jag förstår att jag måste vänta tills underlaget blir bättre. Något jag verkligen ser fram emot, väntandet, för jag har ett fantastiskt bra tålamod. Fråga vem som helst som känner mig.

Eller ja, det kan möjligen vara så att jag har ett fantastiskt dåligt tålamod, sannolikheten att du får medhåll  från någon som känner mig ökar markant om du frågar om det dåliga istället för det bra.

Kommentarer
Postat av: pickan

WOW =)

2010-01-28 @ 23:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback