Dumma dåliga minne.

På tal om koko. När jag var på ön så såg vi slutet på en dokumentär om en tant. Jag tror den var lite i stil med Hästmannen-dokumentären*, åtminstone om man ser till hur hennes hus såg ut.

Det enda vi egentligen såg var att hon sålde sitt hus för en spottstyver till någon farbror trots att hon kunde få mycket, mycket mer för det för att sedan flytta till hem där hon sedan avled.

Jag vill se hela den dokumentären**, men kan för mitt liv inte hitta den på SVT Play, och där måste den ju finnas. Jag kanske kan ringa och fråga pappa om han minns vilken dag det var så att jag kan kolla i tvtablån - men det känns väldigt osannolikt. Om jag bara kunde minnas vad den hette!


*Som jag sett åtminstone tre gånger.
**Hej, jag heter Therese och jag är en dokumentärlover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback